יום הולדת 3 ל-Tokyo-Sub!

היום באיזה רגע אקראי לחלוטין בעבודהצבא הסתכלתי על התאריך ונזכרתי שוואלה, מחר יום ההולדת שלנו בתור קבוצה. אז אני רוצה לנצל את ההזדמנות הזו בשביל לומר כמה דברים…


אז בואו נדבר על הפיל שבחדר – הפעילות שלנו בתור קבוצה. בלי לחפור שוב מעבר למה ש-Jakos אמר בפוסט הקודם, להגיד שהיינו לא פעילים זה די understatement למצב הנוכחי שלנו בתור קבוצה. בסופו של דבר לכולנו יש חיים מחוץ לקבוצה ועם הזמן האש של מרבית חברי הקבוצה הלכה ודעכה. זה היה ניכר בעיקר בעבודה על FLCL בשנה שעברה שיצאנו ממנה עם מספיק טעם מר לתקופה הקרובה. יחד עם העובדה שלכמעט כל חברי הצוות היה עומס מטורף בשנה האחרונה, הנה לכם הסבר לדעיכה שלנו.

האם אי פעם נחזור? אין ספק של-Tokyo-Sub יש מקום בלב של כולנו, בייחוד בלב שלי ושל Jakos. מדי פעם יש לי או לחברי צוות אחרים התקף נוסטלגיה שבעקבותיו בא לנו לדרבן את הקבוצה "אולי נחזור". אבל דיבורים לחוד ומעשים לחוד – ההיסטוריה לימדה אותי שבשביל לחזור מישהו צריך לקחת יוזמה ולהחזיק את כל הקבוצה יחד איתו. וכרגע במילא כרגע רוב הקבוצה עדיין עמוסה.

יחד עם זאת, אין לדעת מה העתיד צופן, אז אולי תראו פה בעתיד פוסטים שלא באים ממני ;).


אצלי, בניגוד לשאר חברי הקבוצה, במרבית שנה האחרונה (עד מאי) הייתי NEET. לא הפסקתי את הפעילות שלי בתחום הפנסאב ולאחר התחבטויות פנימיות רבות החלטתי להצטרף לקאט, ואחרי תקופת ניסיון ארוכה התקבלתי אליהם רשמית באפריל האחרון. כרגע אני לא יכול לספר לכם על מה אני עובד אבל אתם יכולים לנחש לבד.

אם אתם רוצים לדבר איתי באיזשהו נושא, אפשר לפנות למייל הרשמי של הקבוצה – subs.in.tokyo@gmail.com . כמו כן, אני פעיל באנימה-ספין ובטלגרם תחת הכינוי @cN3rd ואפשר גם להשאיר הודעה פה בצ'אט ואשתדל לענות לה בזמן שיש לי.


לבסוף, אני רוצה לדבר על עניין שרלוט. אישית, אני עדיין עומד בתוקף על הפסקת ההפצה דרך האתר ועידוד הצפייה דרך ערוצים רשמיים דוגמת נטפליקס. כמו כן, ראיתי בצ'אט שהקישורים מהפוסטים עצמם עדיין עובדים ולכן הם הוסרו מהפוסטים הנ"ל.

אממה, לאור הביקוש ולאחר התייעצות עם שאר חברי הצוות, החלטתי להעלות חזרה את הטורנט של שרלוט מהמתים ולשתף אותו מהסידבוקס שלנו למשך שבוע אחד בלבד בשביל לאפשר את השיתוף ההתחלתי. לאחר אותו שבוע, אפסיק (שוב) את השיתוף, אבל הטורנט ישאר באוויר (במרחק של חיפוש אחד באתר nyaa) והאחריות לשיתוף תעבור אליכם. ראו הוזהרתם.

קישור לטורנט כאן.

מזכירים לסצינת המגבים שלא לפרסם גיבויים חיצוניים שלא בטורנט. אם אתם רוצים לשתף את הסדרה, אנו מעדיפים שתשתפו את הטורנט.

2 מחשבות על “יום הולדת 3 ל-Tokyo-Sub!

סגור לתגובות.