אנחנו לא מתים! עדכון מצב (נוסף) – נובמבר 2015

102 ליקיים לעמוד שלנו בפייסבוק! קודם כל, תודה!
אנחנו מודים מאוד על כל התמיכה שנתתם לנו עד עכשיו, מעריכים את זה!
אז מה שכולכם ביקשתם כבר כמה זמן:
עדכון מצב נוסף.

אז כן, לא פרשנו. אנחנו במחסור צוות ובגלל זה אנחנו לא מוציאים פרקים למרות שאנחנו מאוד רוצים. אנחנו עובדים כרגע בתוך הקבוצה כדי שיהיה לנו כמה שיותר פרקים מתורגמים שרק מחכים לעריכה, כדי שנוכל לפרסם הרבה פרקים אחרי זה.

מצבים עכשוויים של פרויקטים:

  • שרלוט – מתרגמים כמה שאפשר. המתרגם של הסדרה כרגע בעומס אז לוקח טיפה זמן. וגם העריכה הלשונית מתקדמת יחסית לאט. מקווים שבקרוב נוציא פרק. זאת המטרה, יקח זמן להגיע אליה..
  • גינטאמה – עובדים במהירות על תרגום פרקים. יש לנו 2 מתרגמים חדשים ומעולים שעושים עבודה נהדרת בתרגום ועושים אותה מהר. העריכה כמובן מתקדמת לאט. שוב פעם, עובדים על זה, ייקח זמן עד שיצאו שוב פרקים.
  • בלאק באטלר: ספר הרצח – פרק 2 כמעט מוכן, אבל אנחנו עדיין רוצים להעביר אותו עוד פעם תחת עריכה לשונית, ואין לנו מי שיעשה את זה כרגע. מקווים שבקרוב נוכל לפרסם אותו, אבל אל תתפסו אותנו על המילה. גם יש לנו טיפה עבודה על הטייפסטינג בו.
  • בלאק באטלר: ספר הקרקס – ממש בקרוב נתחיל על זה עבודה. ייקח זמן לפרסום כמובן, אבל אנחנו כן נעבוד במרץ.
  • גילטי קראון – היה לנו משבר קטן עם הסדרה, המתרגמות שלהן בבעיות קצת ואנחנו מאוד מתעכבים איתה. אנחנו מנסים להרים את עצמנו ולהתקדם, כרגע אנחנו אופטימיים, וזה כבר טוב. בנוסף, בפעם האלף, אנחנו לא עומדים לתרגם מפרק 10 והלאה. אנחנו כן עומדים לתרגם מההתחלה, בבקשה אל תמשיכו להטיף לנו לגבי זה, תודה :3
    עריכה: אחרי כל הקטע הזה עם זה שפאסט החליטו להוציא את הפרויקט, החלטנו לרדת מעבודה על גילטי קראון.
  • הימוטו אומארו-צ'אן! – כן, התחלנו את זה, 2 פרקים כבר בתרגום ראשוני. ייקח כמובן זמן אבל זה בעבודה, תצפו לזה!
  • שינג'קי! קיוג'ין ג'וקאקו – אין אחד יותר ממני שרצה שזה יתפרסם, אבל התרגום האנגלי מסריח ואנחנו לא עומדים להמשיך לעבוד על זה כרגע, זה נשאר במתוכננים.
  • מאקן קי!– ממש בקרוב נתחיל על זה עבודה, מאוד מצפה לזה.
  • פרפקט אינסיידר – כנ"ל לגבי מאקן קי.
  • לגבי כל שאר הפרויקטים, עבודה עדיין לא התחילה וכנראה לא תתחיל בזמן הקרוב.

זה העדכון הכולל, מקווים שקראתם אותו. אנחנו לא פורשים, אנחנו רק בעיכובים ובונים את עצמנו מחדש. יש לנו גם כל מיני תכניות לגבי העתיד. אנחנו מקווים שתמשיכו לחכות לנו. בלי להבטיח כלום, עד תחילת 2016 אנחנו רוצים להתחיל לפרסם באופן קבוע.

בשביל זה אנחנו שוב מפרסמים דרושים.
כרגע אנחנו לא צריכים מתרגמים, רק עורכים לשוניים וטייפסטרים.
בעיקר טייפסטרים. אם אתם מעוניינים ללמוד טייפסטינג, נלמד אתכם את הכל מהבסיס.
אם אתם רוצים להצטרף, תכנסו לדף הדרושים שלנו ותגישו בקשה בסקייפ.

נתראה בקרוב…

צוות טוקיו-סאב

17 מחשבות על “אנחנו לא מתים! עדכון מצב (נוסף) – נובמבר 2015

  1. tal הגיב:

    איזה כיף!! אני כבר התחלתי לדאוג שכן מתתם 😦 ואני מאושר שהכול בסדר אבל נכון למצבכם עכשיו אני ההייתי ממליץ שתצמצמו את המספר הפרוייקטים (שתיארתם בפוסט) כי כמו שאמרתם אתם קבוצה קטנה ולדעתי אתם לוקחים על עצמכם יותר מדי והיה יותר נוח וקל לכם להתקדם בהדרגתיות

    Liked by 1 person

    • Jakos8104568 הגיב:

      אנחנו כן לוקחים את זה בחשבון. אבל בגלל שאנחנו לא נמצאים תחת לו"ז הוצאות לחוץ, אנחנו מרשים לעצמנו להתקדם עם סדרות. רק שרלוט, גינטאמה, גילטי קראון ובלאק באטלר יהיו הראשונות להתפרסם, אבל יש לנו עודף מתרגמים בשביל שאר הסדרות, ואנחנו רוצים להתקדם איתן כדי שיהיה יותר קל בעתיד.

      אהבתי

  2. ? הגיב:

    משהוא על גילטי קראון
    כפי שאלי ראיתם פאסט סאב התחילו לתרגם אותו (בשיתוף של קרייזי סאב) והם ממשיכים מפרק 10 (היום הוציאו 10+11) ולדעתי היה יותר יעיל אם תעצרו את הפרויקט, אני לא בא לפגוע או להגיד שפאסט סאב יתרגמו יותר טוב אני פשוט חושב שנכון לעכשיו אולי עדיף ש"תנטשו" את הפרוייקט כדי לפנות יותר זמן ומקום לפרויקטים אחרים (כמו שארלוט וגינטאמה שאני אישית ממש מחכה להם)
    ובאמת שאם התגובה הזאת חצופה או פוגעת לדעתכם אני מתנצל מראש

    אהבתי

  3. ? הגיב:

    משהוא על גילטי קראון.
    כפי שאולי ראיתם קבוצת "פאסט סאב" המשיכה לתרגם אותו (בשיתוף קרייזי סאב) והם ממשיכים מפרק 10.
    אני לא בא להגיד שהתרגום שלהם יותר טוב או משהוא כזה אבל לדעתי היה יותר יעיל אם "תנטשו" את הפרוייקט וכך היה לכם יותר זמן לסדרות אחרות. (כמו שארלוט וגינטאמה שאני אישית ממש מחכה להם) וכמובן שזו דעתי האישית ומה שיקרה זה מה שאתם תחליטו אבל אני מקווה שתשקלו זאת.
    (אם התגובה הזאת פוגעת או לא במקום אז אני מתנצל מראש)

    אהבתי

    • Jakos8104568 הגיב:

      שמח שהגבת את זה. כן כבר ראיתי את זה בעצמי. אני מבין אותך כמובן, פאסט סאב הם פאנסאב עתיק וישן ויהיה מיותר עם נמשיך את זה אצלנו. עד כמה שהייתי רוצה להמשיך את זה כי האידיאולוגיה של פאסט סאב מעצבנת אותי ברמות מטורפות, אנחנו כן נפסיק עם זה ונתמקד בשאר הפרויקטים שלנו.
      תודה על התגובה, ובאיזשהו מקום זה חיובי
      ירד עלינו לחץ והתפנו לנו 2 מתרגמות.

      אהבתי

סגור לתגובות.